Pain...

Nu börjar min migrän att släppa... Blää migrän är nåt I don´t like at all..
Var en snabbis på apoteket å shoppade nå piller.. men det bästa rådet var att gå till läkaren tyckte hon..
Ehh, njee sist gjorde dom inget så skulle inte tro att dom skulle anstränga sig särskilt mycket denna gång heller..

Men jag hoppas att den har släppt helt tills i morgon..


ähh jaja..

snart helg.. Skönt. Sminkkurs på fredag, längtar!

Men kommer inte få träffa min Fredrik i helgen och det känns lite lessamt:(
Men bara att bita ihop.. Måste sluta vara så tjejig..

Jag håller tummarna för dig baby.
Hoppas verkligen att det kommer att gå bra med allt.


Nää men nu får det vara bra..
God natt å God morgon folket.
Lika bra jag tar med allt på samma gång..

Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback