oldies...

Idag kom jag o Emma på att år 2050 är vi typ 62.. what, 62 år.. det är ju inget. Just när man säger år 2050 låter det som det är miljoner år bort. Lixom lyssna på ordet år tvåtusenfemtio.. Min första kommentar var -haha va nää men då lever ju inte vi.. Ehh jo det gör man ju, om man har tur alltså...
Haha åldernojja vid 20 års åldern det kan bli svettigt..
Om typ fem, sex år ska man ju ha hitta sin dreamguy, som man vill ha barn å familj, ja en framtid med..
Åh jösses!!


Imorgon ska jag klippa mig, lääängtar!
Hoppas verkligen att det blir bra..

Sen har jag försökt att få ihop ett gäng till helgen. Till däänsen. Det set väl hyffsat ut. Jag å Madde är på sen har vi några som fortfarande funderar. Men tror att det kan bli riktigt bra faktiskt..
En rolig, bra å fin kväll. Med bara massa skratt å tokerier ja det är vad jag vill ha.. :D
Mm men det löser sig nog. Skulle iaf vara super skoj att ta en sväng om på dansgolvet:D


Men alltså Bode söker Wife, måste bara säga att Magnus vara ett slusk.. Uscha vilket äckel.
Han säger o gör så konstiga och bläiga saker..usch, vad er dom hos honom..
jäjä tur att jag slipper hålla på med sånt:P

Nää men greys nu då..

pussen

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Men Susanne.. "om fem sex år ska man ju hitta sin dreamguy.." Hoppas inte F läser detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback