nakenfis..

Jag tror inte jag har varit med om en helg som gått så snabbt som just denna helg.
Ja men redan måndag??
Jag gick ju nyss från jobbet för helg.. Hel knepigt..

Ja iaf så har det varit en bra helg. Fredagen spenderades med Madde. Vi kollade film åt dipp å grönsaker, te å muffins:D
Myys flr hela slanten.. Sen fixade hon mina naglar oxå, som äntligen börjar växa lite. Men blir skiiit irriterad när dom går av.. Jaja iaf så for jag väl vid ca 01:00 tiden. Och trodde ju verklinge inte att jag skulle stöta på någon då..
Så jag går på den lilla gången ner min bil.. men hör plötsligt hur en dörr öppna sig. Kollar bakåt å det var maddes granne. Han ställer sig på bron å jag kollar lite fort å tänkte what hade han ingen tröja på sig, jäkla galning.. Så jag måste kolla igen å då har han tagit fler steg ut på bron så han står alldeles under brolampan å då inser jag att killen har inga kläder alls.!!! Han är helt näck.. Med rumpan viftades å ballen hängandes.. Shit jag höll evigt på att kvadda i snön alltså.. Men jag låtsas inte om nåt å eftersom han inte tycks ha sett mig än så ja tänkte jag vara smidig in med grejerna i bilen å dra ögona böj.. Men då börjar snubben att lixom gå mot mig eller mer förbi mig å då ser han mig. Så han stirrar på mig några ögonblick. Men han fortsätter gå in i nåt förråd eller nåt, jo borde kanske nämna att han hade en liten platspåse för de hängade patierna nu, sen kommer han ut igen men då har jag hunnit satt mig i bilen men just som jag ska starta bilen så har då han i sin tur hunnit komma mitt framför bilen. Så när jag väl startar den blir det verkligen ett stooort sken på lillkillen...Och plastpåsen var just nu ehh ja inte där den borde ha varit..
Haha åh jösses jag tyckte det var så pinsamt. Men han hejjar lite smått å vinglar in ingen.. Han var iaf superkalasfull kan jag ju säga till han försvar.. Haha ja men det är inte varje dag man får se nakna killar sådär inte..:P

Ja men på lördagen blev det stan å julklapps shopping, fast ja som vanligt hittar jag inget. Så gick inte så vidars för mig. Som tur är har jag ett tag kvar.. Men det går ruggigt fort alltså. Om en månad är det jul, heelt ofattbart..

Sen på kvällen blev det utång med pinglorna i ström. En skojsig kväll:D

Å sen gårdagen spenderades mest åt att städa. Jösses alltså. Men nu är garderoben helt organiserad och julgardinerna upphängd, å det känns super skönt:D



Jag längtar jag längtar jag längtar till det blir fredag!!!

Vill ha fredag nu!!!!


Varför ska det gå så sakta??



Nää men nu ska jag slöa lite efter maten sen brumma in på byn å boxa ner lillmadde:P

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback