Lovely...

Jag har faktiskt haft en helt underbar helg, precis så som jag ville ha det..
Jag och Fredrik har vare på ett o samma ställe en hel helg, haha wohow.
Nä men det har vare super mysigt.. God mat, skräckisar, godis, kramar å pussar .. Mm, super bra helt enkelt:D
Me like min Fredrik.

Men ibland känner jag faktiskt att jag saknar delar av mitt "gamla" liv.
Det kanske är dumt men kan inte rå för det. För då hade jag mina kompiar, min familj, det jag gjorde varje dag.
Även om skolan var en plåga så ja hade man varann. Och man kunde hitta på massa saker om man ville.
Så här i efterhand känner jag att man inte tog vara på tiden nog bra.. Dumt, så dumt..
Men men då kanske man ska börja tänka om nu istället.
För det är väl meningen att man ska lära sig av sina misstag eller??



Idag har det varit en suuuper seg dag. Trodde aldrig att klockan skulle slå halv fem, haha.. Men som tur va gjorde den det även idag.
Och på måndagar är även svenska-flytt-folket som tokig. Ringer o ringer o ringer. Like crazy..:P

I morgon är det hembesök. Pappa, sjukgymnaste o arbetsteraputen kommer i några timmar.
Det känns.. Väldigt skrämmande, att se pappa hemma i en rullstol, hmm njee det är inget man är van vid.
Såklart ska det bli väldigt kul oxå, längtar jätte mycket men tror att det kan bli lite jobbigt. Speciellt för liparsusanne och liparmamma.. Åh jösses. Jag håller tummarna på att psyket hålller.

Tonight är det boxningsdax igen:P.. Haha förra veckan hade jag grym träningsvärk, hoppas det inte blir lika mycket denna gång.. haha gick som en gammtant i alla trappor..suck:P


jäjä men nu ska jag ringa the boyfriend:D..

Hejs! pussen


Om ni kunde vrida tillbaka tiden och göra om erat liv, skulle ni då göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback