lost them...

Alltså idag hade jag seriös hjärnsläpp. Har nog tappat några hjärnceller nånstans..
Öppnade plånboken å hittade 320 kronor, hmm what vem är detta? Vem pengar är det som ligger i min plånbok??
Maddes första reaktion var ju att det var mina men näää säger jag, jag vet att dom är inte mina.
Madde frågar om det kan vara mammas, fredriks eller bennys.. Nej nej ingen utav dom säger jag...
Pang säger det i mitt huvud. Å jag kom på vem det var. Mammas, haha.. Hon hade ju gett mit pengar för att tvätta bilen..
Ja ibland är det inte lätt att vara jag:P


Snart är det helg. Äntligen! Är super pepp till i morgon. Då blir det dääns:D Fast det verkar bara vara jag som är det,haha.
Så jag får väl dra mina lurviga själv då:P
Får se hur det går men som sagt jag är peppad till max..Måste försöka få med alla andra oxå men med min tur kommer det väl bli blääigt.. Hmmm..

Idag har spenderat massssor av pengar. Ångest ångest! Men men ska man både klippa sig å sen gå en sväng på Helens får man skylla sig själv:P

Jäjä,, men ma råkes later on..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback