just keep on rocking, baby don´t stop..

Ja dansen i fredags var ju inte direkt vad jag förväntat men men ähh jag hade inget annat för mig så so what:P
Mysko folk var det som vanligt. Och extremt konstiga raggningsförsök.. 
Nää men bättre lycka nästa gång säger jag helt enkelt. Man kan ju inte få som man vill jämt ju:P

I morgon vid 7 tiden åker min baby till Stockholm för lite provjobbning... 
Är super glad för honom men känns ju även lite jobbigt faktiskt. Men det löser sig nog. :D..
 Jag är ju en väldigt ööverkänslig flickvän haha så det är bara att strunta i mig mesta dels:P


Har varit extremt onyttig i helgen känns det som, ååångest över det..
Så nu måste jag skärpa till mig igen.. Inga undantag.


Ähh jag har som egentligen inte så mycket att berätta om. Mindre än vanligt..

Såå Good bye!

// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback