I´ts hard...

Idag har det varit en vanlig dag.
På jobbet gick tiden hyffsat fort ändå, men kvällen har gått ännu fortare.
Känns ibland som att dygnet har för lite timmar..
Man hinner som med.

Dagens jobbigaste: träningsvärk i benen. Ser helknäpp ut när jag går. Känns så iaf.
Dagens bästa: Pannkaka men hjortronsylt och att höra Fredriks röst. Saknar honom verkligen..

Wii, jag har gett Sofie ett uppdrag, att fixa till min blogg.
Ska blir jätte spännande. Men egentligen vad som helst skulle vara bättre än det tråkiga som är nu.
Mega tönten jag..


Antingen är det allt eller inget som gäller som vanligt.
I helgen ska först Sandra å alla komma. Sen så ska jag, mamma o bettan till stan för att kika julklappisar på lördag.
Sen på lördag kväll är jag bjuden till emmapemma på födelsedagsmiddag.. Det är som sagt mycket på engång.
Men det är väl bara att lägga upp en plan å hoppas på att den ska fungera.





Det är konstigt, jobbigt och egentligen dumt av mig.
Men jämt, otfast känner jag mig överkörd.
Överallt, hela tiden, av alla.
Det är väl mest jag som är fjantig.
Men kan inte säga att det hjälper mig på nåt vis.
Men att det hela tiden ska kännas som att man säger fel, gör fel är 
jobbigt.
Och på nåt vis vill jag överbevisa att det är inte jag som har fel.
Men då går allt snett och ja jag blir den dumma igen.
Ja jag vet inte vad jag ska göra med mig själv faktiskt.
Ändra på mig I guess.
Usch, jag känner mig helt i obalans.
Hela jag. Hela tiden.




Nää men nu ska jag kolla vidare på greys..


God natt alla..

pussen.














Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, ska se om ja kan kirra detta :D så fort du kom på nån ide, säg till för tusan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback