Åh yes..

Nu är den här...Min nya blogg. And I like it veery much!:D
Tack så mycket Sofie för dina superpowers:D



Idag har ju tiden på jobbet varit dryg som fäään.. Man tittar på klockan som är ca halv 12 sen väntar man en stund och man tror att det gått suuper länge men då är den bara kvart i 12.. Fään alltså..
Bara en dag till nu sen är det helg:D..

Planeran är smått ändrade. Sandra å gänget kommer icke. Kändes mycket i början men lixom vad ska jag nu göra på fredag kväll då:P Haha, man är som vanligt aldrig nöjd. Vilket jag ska försöka skärpa mig i.. Men det verkar gå sådär..

Ikväll har jag å mamma varit på modevisning på Helens. Super kul var det.
Och fint gjort. Tilltugg, priser, gåvor ja allt:D
Mammsen hittade julklappisar till me,...
Nää men det var en bra kväll:D..
Var även några som hade blivit omgjorda. Carina hade fixat frillan, Helen på salong Helskön kirrade sminket å Helens stod för de fina kläderna..

Jag kom hem med ett vanligt vitt linne, mitt ändra har blivit fult, och ett par söta over knee strumper.
Det fick duga. Man blir lite förvirrad oxå när det är så mycket folk..


Just ja, måste skriva julklappslista tills på lördag. Kanske kan hitta nån enstaka.
Men har inte så mycket pengar kvar heller. Uscha vad man gör av med dom..
Men snart kommer lönen I hope.

Jaja nog om allt detta.
Måste hoppa i sängen nu å sova..
Måste kanske kliva upp före tuppen i morgon å skotta.. För hand!!
För här är det verkligen snöstorm just nu.. Å på våran lilla väg är det not good.
Speciellt när vi är traktor lösa oxå..

jaja löser sig väl.. vi tinar ju fram till våren iaf:P


puss å god natter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggen har blivit lika snygg som sin ägare!:)



me like it!



Puss!

Postat av: Josefinalina

Vilken fin blogg! :)

2008-11-21 @ 15:12:35
URL: http://josefinalina.devote.se
Postat av: Sofie

You're welcome ;D

2008-11-21 @ 16:00:17
URL: http://sofielousiejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback