The big step!

Ja då är snart den stora dagen slut.. Den har faktiskt varit väldigt lång. Iaf på förmiddagen..
Men bra:D.. Madde och hennes mamma och lillebror kom å grattade.. Fick jordens roligaste presenter:D
Ett förkläde med blommor och volanger super sött, en sop, en pajform, en äggklocka, massa tallrikar, glasunderlägg och en megastor kortlek:D.. Tror jag fick med allt! Hur bra som helt. Haha såg hemskt rolig ut i det där förklädet.. Så nu måset jag bli mera huslig av mig:P

Underbart väder nu. Skönt att bara sitta där ute på bryggan å må gott:D


Både mamma och pappa har ju värsta planerna inför lördag, haha..
Pappa ska fixa aktiviteter för karlarna, haha.. var nåt med bössan, hugga ner träd, grilla djuret.. vill knappt höra faktiskt..
Men jag hoppas på att de ska bete sig någorlunda normalt..
Sen kommer tydligen Benny och två kompisar till han som är här å hälsar på.. Mmm,jippi!!!
Suck.. Ja jag förvarnar er bara:P Men förhoppningsvis så ska de inte vara här särskilt länge..

I morgon ska jag en sväng till stan.. Kika lite bra. Gå på självplocken, mohahaha:D


Usch, det känns inte alls bra just nu.. Don´t really know why..
Ond klump i magen..
Skulle aldrig gjort så...



I will never be the most beautiful girl.
Never be the one they want.
Never be the thinest or the one that makes you laugh..
I will never be like them.
I just never gonna be that girl.



Mina ögon känns väldigt trötta.. Men vet att jag inte kommer kunna somna ändå..suck..
Jaja ska nog hoppa ner i sängen snart ändå..


hmm, då har man alltså lämnat ungdomen och tagit det stora klivet in i vuxenlivet..
åh hjäl, vet inte om jag är redo för det än..:P

God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Livan

Äsch, vuxenlivet..
jag känner mig fortfarande som 15! ^^
Ska du inte ta en weekend i London nånting i sommar? :D

2008-05-31 @ 02:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback