One year...

Igår var det tydligen mösspåtagning för årets studenter.
De skrek, sjöng, hoppade, drack, skrek lite till å sjöng ännu mer.
Jösses vilka minnen jag fick. Blev en liten nostalgikick. Fick fakstiskt tårar i ögonen.
Shit vad kul den tiden var. Vilken känsla. Vilken lycka.
Att bara gå runt byn, glänsa och visa att nu är det våran tur. Äntligen!
Just självaste studenten var en väldigt bra tid i mitt liv. Men jag ångrar att jag inte var mer full, haha..
Fast det finns fler saker jag ångrar oxå.

Men tänk det är snart ett år sedan man tog studenten. ETT ÅR SEDAN!! Det är för mig helt otroligt. Det går så himla fort.

Haha och på självaste examensdagens.. åh jösses alltså. Tårarna sprutade, sminket rann, fick massa skavsår eftersom vi gick första varvet runt byn haha det var nästan bäst så här i efterhand att våran lastbil inte startade. För inte stod vi kvar som några fån å väntade nej nej. Vi började trava runt iställe.. haha, våran klass var helt enkelt bäst!

Ja men för er som ska ta studenten nu. Ta vara på varje sekund. För på ett kick är det över! Och det är då man är glad över vilka minnen man har. För det är ju bara de som finns kvar!

Förresten nån som vet när balen är???
Den måste ju vara snart..


jäjä nu ska jag äta lite lunch.
Sen laga dagens middag.

ses!

Kommentarer
Postat av: Malin

9/6:)

2008-05-21 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback