mmm:D

Djungeltrumman is still going strong märker jag..
Ja säg småbyar... tissel tassel skvaller skvaller..




Idag har jag vare på tårtkalas hos Gabbe och Madde.
Gabriel fyllde nämligen 22 år:D Det var skojs!

Tomorrow är det work. 12-21. tjohooo!!
Laddad som tusan...

Sen har jag å bror gjort upp en deal. Att jag ska få bo i hans lägenhet när han är borta..
Det blir bra om jag fixar till lite..Skoja inte att det är lixom kalt. Typ inga möbler eller nåt... Haha ja men bara det kommer dit så kanske man kan bo där iaf. Skulle underlätta en aning faktiskt att bo inne i Ström.. För det börjar redan bli lite tjatigt att inte ha en bil som man kan använda jämt... Jäjä vi fårse vad händer då..

Nää men nu ska jag lägga mig ovh förhoppningsvis drömma nåt kul iställe..
Har verkligen varit mysko drömmar nu de senaste nätterna..

Sov gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback