idag är det lördag...

Morgonens uppgift var att slänga ihop en sockerkaka.. Vilket inte går lika snabbt för mig som för ex. mamma. Som bokstavligen slänger ihop den.. Meen jag svingar inte lika kraftigt.. Risken att smeten hamnar runt om i köket är väldigt stor..
Men nu är det klar och ser nästan oroväckande fluffig ut:S
Har lärt mig det oxå att man ska inte fråga för mycket heller.. Även fast man inte vet..


Ikväll känner jag verkligen för att grilla.
Även fast det inte är solsken och 20 plusgrader ute skulle det vara vara så himla mys att grilla.
Och fuktansvärt gott såklart!.
Me really really want that..

Förut trodde jag att detta skulle bli en riktigt bra lördag..
Men nu börjar jag undra.
Det lixom händer som inget.
Jag måste nog sysselsätta mig lite mer idag om jag inte ska få fnatt..
Hmm..

Klockan 15:00 i ska jag iaf kolla på reprisen av frusna män söker kärlek.
Har ju missat massa nu när jag varit borta..
Not good.!

jäjä nu måste jag grejsa vidare.

see you later!

Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback