dead..

Jag är helt slut i både kropp och själ. Fattar inte riktigt vad som är felet. Men när jag kommer hem blir hjärnan som en degklump bara. Värre än vanligt.
Jag känner mig jätte stressad över en massa saker som jag måste hinna med och saker som jag skulle ha hunnit med som nu då ligger och tär på mig.. Blä!!!

I morgon är det fredag. Denna vecka har bara flyge fram. Då kommer Aspåsfamiljen. Dom ska passa på att fira pbåde mig och mamma..
Sen blir det kalasing på lördag i Hoting. Ska bli riktigt kul:D Men jag har inte löst allt de där än.
Blev som lite mycket nu när allt hände på samma helg. Man vill ju som vara alla till lags oxå.
Sen ringde kusin vitamin och ville ha en fylle chaffis på lördag kväll.. hmm njet..
Haha, alltså vissa helger hör man inte nåt av en endaste själ. Sen nästa helg då ska alla höra av sig på samma gång...Hmm, då kan det bli lite fel..:P

Tomorrow blir det först jobb 7-17 sen ska jag försöka hitta nåt fint till mamma plus ska handla till tårtan jag lovat att jag skulle baka på söndag... Men måste komma på nåt bra så den blir fin:D

Idag skulle jag ha hunne en massa. Men icke då. Blev först middag sen så bara la hjärnan av. Ringde massa samtal, fixade med papper mm det blev som sagt inte som planerat. jäjä...


Nää men nu ska jag nog ta å hoppa i sängen.
Och drömma mig bort till en mer rosa värld. Där det blir exakt som jag vill.
Godnatt alla glada:D
Puss!


Josefine och Sofie vi rings i morgon om allt som ska planeras å surras om!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback