Dagen efter..

Gårdagen var en riktigt fin kväll :D Mycket rolig. Verkligen nåt vi måste göra om:D
Men en sak ska iaf Susanne Wennberg sluta dricka och det är sprit. Fy!! är allt jag vill tillägga om det. Fy!!
Nångång måste man ju lära sig av sina misstag och nu börjar man ju bli vuxen sägs det:P

Tanken på att man ska dricka nästa helg oxå kändes ju vääldigt gruvsamt.. men men humöret blir nog på topp i veckan igen:D


Uscha för sånna här dagar. Ångest ångest!!!



Idag har jag blivit firad av Isak å dom. Fick en sån där privat make-up kurs på Make Up Store. En mycket bra och rolig present:D Tack Tack för det! Sen hade Isak ritat en teckning av mig och  han som håller varann i handen för att vi tycker om varann.. Haha, han är ju så himla söt! Storgrabben min!

Tårtan vi gjorde blev riktigt god.. Även fast jag inte gjorde så mycket alls. Såg mest död ut.
Mamma blev nöjd över kläderna oxå:D Ja en bra dag idag alltså..
Förutom en den massiva ångesten..Bläää!!!
Jaja life goes on.. Faktiskt..
Men vill be om ursäkt till mina underbara kompisar som stod ut med mig igår. Ni gjorde det bra!
Josefine, Sofie och Alex Tack babes för att ni är ni!

Nä men nu ska jag hoppa in i duschen.
See you!
<3


Kommentarer
Postat av: sofie

Inget att be om ursäkt för, du var rätt underhållande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback