Äntligen!:D

Klockan ca06:00 i mårse kom Mamma och Pappa insjungades på mitt rum med en videokamera och paket:D
Videokameran var väl inte så uppskattad men resten var:D
Sen blev det tårta.. En väldigt bra frukost!:p

Ja å nu är klockan kvart i 7. Och ingen mening att lägga sig nu heller. Way tooo pigg..

Ja då har man väl nått den där gyllene åldern.. Nu måste man bli stor.. Vuxen.. Mogen..
Haha men det är ju nu livet börjar ju!!  At this point! Åh yes, äntligen!!:D
This is the time to change.. Har jag fått höra av en väldigt klok person.. Henne ska jag nog lyssna på mer tror jag:p

Sen blir det massa ska vi handla till lördagen.. haha det verkar som att det kommer bli en jäkla blandning av allt på menyn.. Mamma verkar ha tänkt mycket på det här:P

Min uppgift idag är att städa.. typ hela huset.. :p

jahoopps.. men vi höres later!

Puss å Kram på  er alla därute!

Kommentarer
Postat av: jennie

Congrats :)

2008-05-29 @ 08:02:21
Postat av: Jessica

Grattis på din födelsedag!
Handla inte ihjäl dig på bolaget nu då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback