aha, jag vet...

Ibland får ju jag mina snilleblixtar som vanligtvis inte är särskilt smarta..Inte heller denna gång.
Jag hade lite tråkigt så jag fick för mig att jag skulle på bjennsafari med min hurtcykel.
Mm, gick ut. Först hittade jag inte cykeln, sen när jag gjort det så fanns det inge luft i däcken. Men då hittade jag ingen pump som ville funka, sen så när jag väl gjort det insåg jag att det var nog pyspunka på bakdäcket.
Ähh, bagateller och beger mig iväg. Men hur egentligen kunde jag tro att jag som är lättskrämd som tusan och kissar på mig för inget skulle kunna cykla där i skogen själv utan att tänka en massa muppigt eller nästan dö för inget alls.??!

Ja men jag försökte iaf. Tog lite kort (och som vanligt blev vääldigt bra med min högteknologiska kamera). Fick ett par hjärtattacker pga några fåglar..Började frysa.. Jaa sen fick det lixom vara bra. Såg egentligen inte ett endaste djur. Vilket var nog lika bra det..Ja vad gör man inte när man är uttråkad.:P
Ja men jag fick ju lite friskluft iaf..

Ja men nu är väl tanken att jag ska lägga mig och somna..Helst inom denna timme. Men njaa..

Jäjä. Sov så gott allesammans!

XOXO
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback