yes box..

Min sambo kom inte hem nu ikväll. Kommer i morgon på morgonen iställe. Tror att jag överlever tills dess:P
Fast man vet aldrig..

Workat hårt i dag, eller njaa typ..
Ringde en gubbe, fast det var hans fru som svarade och frun talade om att gubben hade dött..
Ehh, jag blev helt paff, helt ställd. Vad säger man då.. Jag begklagar??!
Vet inte vad jag fick fram men hon behövde iaf inte svra på några dumma frågor.

Sen började vi på en ny undersökning. Om folk som har slutat röka..Men åhh vad segt det var.
Var ju ingen som passade in i rätt profil. Sen la folk typ på bara för att dom tror att jag ska sälja nåt. Innan jag ens talat om vad skiten handlar om..
Ja mena visst, försäljare är jobbiga. Dom hatar jag oxå. Men riktigt så jobbig är ju inte jag.. Tror jag:P

Hoppas hopppas hoppas att det blir som jag vill på onsdag. Att jag kan börja köra hem rätt så tidigt. Att jag inte måste jobba på marknadsfakta iaf...Not so good!

Jäjä.. Nu är det läggdags iaf..
I natt ska jag drömma om nåt bra och nåt som blir sanning!!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback