trötter..

Hatar när det blir värsta ruschen på olympia. Massa otrevliga människor som inte kan vänta på korven eller nåt.
Sen kan inte jag bara kuta ut å hämta massa saker när det står 20 pers runt en som bara suckar..
Hate it!!
Jaja slapp vara där i morgon igen iaf.. Skönt!
Tomorrow blir det Tott ;D

Sen har ju jag and Josse städat rödkullen.
Gick ändå ganska smärtfritt denna gång.
Lite annan strategi..
Sen fick vi massvis med bullar.
Haha, fikakillen kom bara med en mega påse med typ 30 st megabullar.
Jag å Josse satte oss på toan, haha å åt ett par..
Låter ju lite äckligare än vad det var faktiskt..
Men skrattade gjorde vi verkligen..
Var så himla bra att du följde med Josse.
Thanks babe!
Ja sen så kollade vi på lets dance å chillade, surrade ett tag i telefonen å nu ska jag sova.
Har egentligen varit ap trött länge nu men kommer mig inte för att lägga mig heller.. :S
Tror Josse redan somnat om jag känner henne rätt. :P

Nej men nu måååste jag sova..

See you!
Good night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback