tjatig..

Alltså min tanke var ju att jag skulle sova ut i mårse.
Sen typ träna eller göra nåt aktivt sen duscha, packa, äta lite och kanske sleepa lite till eftersom jag ska köra sen...
Men den planen sprack totalt!
Klev upp efter 7 nångång. Klädde på mig och gick ut å skottade av bilen. Sen skjutsade manne och elin till kabin, sen skulle jag å josse på kontoret så då fixade vi oss...
Sen tillbaka hit berätta om hela historien för alla om uppsägningen..
Sen fick jag nåt ryck och började packa å sen skrev jag om mitt cv å personligt brev så att jag kunde skicka till en massa jobb. Blev nog bara till ett eller nåt nu i ösund. Men men iaf nånting.

Men alltså har sån jäkla ångest att jag lixom inte gjort nåt utav dagen. Bra väntat å ältat..
Fast har ringt och försökt bytt bort  mitt kvällspass men icke. Så jävla drygt.
Får sån ångest när jag tänker på att jag måste köra ikväll.. Kommer ju typ somna.. skit oxå.
Och eftersom jag är så jobbig och har inget annat för mig så kan jag inte sluta tänka på det.
Fast jag egentligen bara ska ta det för vad det är. Att jag kan inte åka tidigare. Så är det bara..
Men det hade ju varit så bra!!!
Okej nu ska jag seriöst släppa det där.
Slut tjatat. 


Nu ska jag bara lägg mig ner på sängen några minuter å lund aå tänka igenom allt.


Imorgon ska jag skicka mer ansökningar och formulera till ett bra mejl. Som förklarar det hela lite bättre.


See you later!


Puss

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback