the gang..

Denna dag har varit bra.
Fick lite sovmorgon vilket var skönt sen for jag ner på gymmet en sväng å blev röd i fejjan. Skönt som tusan var det!
Sen blev jag vrålhungrig så frukost å dusch väntade sen.
Trodde jag skulle få jättebråttomt av nån anledning. Så jag stressade mig igenom allt. Men tror att stressen kommer automatiskt nu faktiskt. Känns aldrig som att man kan slappna av. Jaja iaf så blev det inte alls bråttomt utan jag tog det lungt sen å hann tanka å grejsa klart innan worket.

Var faktiskt en hyffsat lungt dag uppe på Olympia.. Eller det flöt på riktigt bra..
Eftersom jag jobbade till halv 6 å inte hann med nån lift ner blev det skoter i stället.
Fick iofs inte köra själv utan vi trängdes lite smått tre och diskaren Johan fick sitta bak i nåt skitsläp, haha.. Hoppigt värre.
Men även om det var en kort bit och trångt å så, så var det helt underbart.
Vilken utsikt. Och solen hade som just tagit sig ner mot fjälltopparna. Jaa, vackert kan man säga att det var.

Sen var det bara att brumma mot ösund för en natt. Måste byta bil med Daniel nu. Usch min lilla pärla försvinner till sin rätta ägare. Fast jag å den bilen kommer alltid att höra ihop :P
Så nu blir det pappas raggarbil jag ska ha tills slutet  in Åre. Inte för att det är så särskilt länge direkt..

Panik panik... Ja det är precis det jag har. Över framtiden. Jobb, lägenhet, kompisar. Allt sånt. Splittrad och smått kaos är det i min hjärna just nu.
Men försöker att acceptera att jag bara är 20 (snart) och att det är okej att inte veta vad som komma skall just nu.
Det är okej att inte ha allt planerat och inlagt.
För så småningom kommer det lösa sig. Man kommer ju hitta det man söker, förhoppningsvis.
Men ibland tar det bara lite tid.
Som sagt jag har hela livet framför mig:P

I morogn åker ännu en av de braiga hos oss. Ingrid!
Tråkigt tråkigt. Och kommer inte ens hinna säga hej då.
Men vi har redan gjort upp planer att jag å Josse ska komma å hälsa på henne.
Och Emelie såklart. Gänget kommer att samlas igen!! :D


 Nää men nu ska jag väl krypa ner i soffan igen.
Fryser som en toka..


Har missat typ hela lets dance oxå. Isak ville kolla nån film och kände att han måste få bestämma på sin myskväll.
Så det blev Landet för längesen. En dinousariefilm, haha. Fast rätt så bra. Blev lite gråtfärdig ett par gånger faktiskt. Jaa man är ju lite blödig..

yes, men ma råkes later on..
hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback