small world..

Inatt har jag inte pratat i sömn.. Men drömde väldigt konstigt å sovit mega dåligt.. Både jag och Josefine..

Alltså världen är så himla liten ibland. Idag jobbade jag med en tjej som hette Maria, som kom från laxsjö. Rätt nära Ström alltså men då visade det sig att vi typ träffats eller troligtvis sätt varann förut. För Bennys ex tjej Susanne bodde i laxsjö förut och då hyrde hon ett litet hus av några. Vilket visade sig vara Marias föräldrar. Och husen ligger alldeles brevid varann.. haha ja så kan det vara.. 

Tanken var att jag skulle träna efter jobbet. Var gansak taggad oxå.. Men var så extremt trött när jag kom hem, började frysa å sen skulle vi laga mat å det kändes bara jobbigt. Så det blir en lugn kväll.. Ska hoppa hyffsta tidigt i säng tror jag..

ICA hela veckan nu. 11-21, tror att jag fick skitpassen faktiskt.. Eftersom jag är en manpower..
Men får iaf komma hem fredag å lördag. Åker direkt efter jobbet, I hope jag inte somnar.. Får ringa och terra nån :P


Ja men jag hade nog inte så mycker mer att säga..


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback