senare idag..

Jahopps, då har man varit hemma ett par timmar.
Kom tillbaka, åt lite.. sen däckade jag fört i soffan å sen förflyttade jag mig till sängen..
Var jäkligt skönt att sova en stund. Man blir helt seg i kolan när man inte kliver upp i de "rätta" tiderna...

Men worket gick bra.
Skojsiga mäniskor som vanligt :D
Samma work och tider i morgon..


Tänker på det hela hela verkligen hela tiden.
Den jobbiga känslan vill aldrig försvinna.
Den bara kommer tillbaka, samma dumma tankar.
De är som fast ljuten i bakhuvet..

Att aldrig räcka till.
Att aldrig vara den bästa.
Att aldrig vara den som man vill känna på en annan nivå..

Att aldrig vara den som andra vill vara.
Att aldrig vara Den.


Att alltid känna samma sak.

Att alltid hata det man ser.

Att alltid känna olust.


Nu har josse lämnat mig en natt. Ska hälsa på systrarna i ö-sund.
Är lite lite avis.. :P
Plus att hon ska träffa Sofie i morgon å göra stan..
Var längesen sist nu Sofie, det måste ändras på :P
Hoppas brudarna får en bra dag :D

Men skoja inte att det blir tomt när Josse far.
Man är ju typ jordens största tönt men jaa...
Det blir ensamt ändå..

Hur ska det går för mig när jag verkligen ska bo själv.

No family and no Josefine..

Hjälp.. :S



Nää men nu ska jag ringa mammsen å pappsen en sväng sen blir det nog lite middag.

Vi har alldeles för mycket mat.. Shit, not good.!!




Aaaa, vi har inget toapapper... alls.. haha..

Här måste pantas å köpas toiletpaper..



 

Hejs svejs!

 //S



Kommentarer
Postat av: Sambo

Kommer ju imorron o då jäklar blir det parteeeey! Nu ska vi visa åre vad vi kan.. haha ;D

2008-03-10 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback