nattligt äventyr..

Dagen blev inte riktigt som det brukade, som planerat men det blir det iofs aldrig så den var bra ändå:D
Men nu är iaf påsken över för mig del..

Jag och pappa har nyss kommit hem från ett nattligt äventyr, eller nattligt var kanske lite överdrivet. 
Klockan är typ 22 :P
Men jag har skjutsat in Benny på byn och påväg tillbaka så dog bara bilen. Batteriet är kaassst.
Jaa så jag tog mig ju ingenstans. Pappa fick komma spurtandes med min lilla bil och vi fick tjuva ström från den.. Men det gick inte heller så himlans bra. För batteriet laddades inte upp ändå. Så då fick vi köra tillbaka till stugan igen, hämta ett annat batteri och trixa ihop det på annat sett. Vilket funkade ganska bra. För nu står mammas skruttbil i garaget igen.. Huvudsaken det.

Jaa så nu ska jag duscha, packa och hoppa i säng. Tidigt som tusan dram man tillbaka till åre. Kommer nog vara halvt död skulle jag tro.
Sömnen har varit jäkligt klen denna helg. Att vara extramamma tar på krafterna..


Ledsen men jag orkar inte vara hurtig å uppåt å positiv å kämpande..Varför ska man vara det för?
Varför ska man vara så himla bra.. 
Ja mena klart att man klarar den tid som är kvar..Är ju egentligen ingen jätte grej..Men är väl lite svag av mig och bara så jävla less.
Så jag borde nog bara ta avstånd...



Idag var tanken att jag skulle ta massa kort å ha skoj med kameran meeeen det gick ju åt pipan. För den tog å dog ihop. Haha, jag är det inte typiskt så säg... Men fick väl några halvbraiga pics av påsken 2008..



Nää nu måste jag verkligen sätta igång här.. annars kommer papppa få kasta kallvatt´n på mig för att jag ska vakna..
Men kändes ju för himla jobbigt att duscha faktiskt, haha.. men det är verkligen ett måste.. Om jag inte ska ha rök som parfyme tomorrow...


Ja men sov så gott..

Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback