lite blandat..

Gårdagen var helt underbar, iaf en liten stund.
Jag å pappa for till kanaln. Solen strålande och det var lugnt å tyst.
Pappa tände upp, jag lade mig i solen.
Å sa att det var så skönt att det bara är vi som brukar fara hit, att det som dom som bor i tännviken som åker till detta ställe.
2 minuter efter det kom det en hel drös med halvkända människor. Och det bara fortsatte att komma massa folk.
Vi var säkert 15 st tillslut.... hmm, vad hände med det lugna sköna...
Men tillslut blev det ganska trevligt. Lite roligt. Men då skulle jag fara tillbaka till stugan för att duscha å hinna in på byn å träffa Madde... Pappa skjutsade hem mig. Fast solen sken som aldrig förr. Det sved i mitt hjärta.
Hade verkligen inte alls vilja farit men men sånt är livet.

Att träffa Madde var riktigt trevligt. ÄVen fast det vara blev en blixtvisit. Men vi hann nog surra igenom det mesta.. Fast vi kan hålla på förevigt att bara prata, prata och återigen prata.. Men det ska vi ta igen sen när jag kommer tillbaka:D


Idag ska jag jobba inne på olympia resturangen. Jag hoppas att det kommer gå bra. Är lite nervös. Om man ska ta massa beställningar å grejs..Men det blir nog bra..Å sen ska man tillbka til´l huset, duscha å fixa sig för vi ska ut å äta på Broken. Det ska bli riktigt mysigt.. :D
Nåt att se framemot lixom...


Det finns ett litet hål i mitt hjärta.
Som jag hoppas nångång kommer att fyllas.


Tänker hela tiden på framtiden..
Vad ska jag göra efter detta?
Strömsund lockar inte allt för mycket direkt..

See you later peeps!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback