Kändis..

Idag kom det fram en liten tjej till mig och frågade efter handdukar.
Jag visade henne vart dom låg och sa att det vara bara att välja färg :D
- Ja jag ska bara fråga pappa å så ropar hon på han..
Å vem är det som kommer gåendes.. ??!!
Joo Mattias Särnholm! En av de bästaste guys ever..:D
Jag måste kolla flera gånger om jag ser rätt.. Shit jag blir helt crazy..
Han kommer fram/går förbi och säger trevligt Hej!
Jag dör almost!
Ser väl förmodligen ut som jordens fjant.


image121

Ja men det var väl det roligaste som hänt mig idag..
Som jag kan komma på nu iaf..

Just nu sitter vi å myser, vissa utav the gang ska ut.
Men jag själv har nada pengar så det blir hemma för me..
Är inte så himlans ledsen för det egentligen.. Är lite trött,,

Yes men see you later!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej! Shit, fan va
coolt :D
jag skulle ha dött :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback