idag har jag...

Åre is the place to be om man ska se kändisar..
Idag såg jag och Josse Peter Swartling.. haha coolt värre!
Vi var tänkt att hoppa på han eller bara vara apfjantig men nää vi hejdade oss:P

Imårse var det lika kallt igen och det är ingen höjdare för the cars. Uscha.. Sen så är ju värmarna vi har här inte särskilt bra. Såklart!


På lördag måste jag byta bil. Min lilla skruttbil kommer inte längre vara min.. Fy tusan.. Hur ska jag klara mig sen alltså.. Ska låna pappas raggarbil den tid som är kvar här.. Men sen kommer det bli kämpigt vill jag lova..
Men ingen idé att köpa nån heller känns det som..Hmm..

Kvällarna går som vanligt fort.. Förstår inte alls vart om tar vägen.
Eller hur man ska hinna med allt man vill göra...


Undra undra hur man ska göra?
Systers gammlagammla lägenhet kommer bli ledig nu snart. Och om jag ville fick jag ta över den..
Hmm, ingen aning alls just nu känner jag..
Vill men samtidigt, njaa..

Vart tog alla vägen?
Dom bara försvann..

Haha alltså igår var jag och josse ute å gick. Och så höll josse på att hoppa å skutta lite å skulle då säga, akta dig så att du inte ramlar.. Tjopp säger det så gör jag en kvadd själv.. och skrapar upp knät. Hehe, första krigsskadan i Åre.. Helt nyktert :P

Jäjä, men det blir väl sängen snart skullle jag tro.. Tantsusanne 85 år.. mm, thats me...:P

Sov gott..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback