Goodmorning peeps!

Skönt så skönt att vara ledig idag..Bara ta det lugnt, sitta i pyjamasen, käka chilisar och må bra helt enkelt.
Speciellt efter att det blev utgång igår. Fast inge bakis är vi, det är ännu skönare.
Men vi var ganska lugn så.. Så jäkla dyrt juh! Även fast jag satt å predikade att jag verkligen inte skulle göra av med typ mer än 100 kronor.. Men det planen sprack ju ganska fort... Hmm, smart huve man är..

Men det var väl ganska roligt igår iaf. Eller då och då var det kul, inte riktigt hela tiden.
Var inte så mycket folk å jag å josse irrade mest runt som vanligt..
Typ kissade hela tiden..
Men träffade ju folket från Tott, tillåme chefen.. Haha, dom e så skojsiga alla dom där tottelitottarna..
Dansade som tusan gjorde dom oxå..
Haha..

Ja men sen så åkte vi brudar hem runt halv 2..
Josse surrade omkull taxichaffisen å jag surrade omkull Emelie å Ingrid.
Då var jag som mest på G. På hemvägen såklart..
Sen blev det oboy och mackor.. gott som tusan.
Å sen så ja pratade jag i telefon nån timme å sen blev det läggdags.
En rätt så hyffsad kväll faktiskt..


Later tonight blir det nog lite simning och bubbel i poolen..
Om inte nån här har vare ner på hotellet å förstört så man inte kan bubbla..
Hmm, typ kanske kastat in en massa vattenmelon denna gång..

jäjä, see you later..

Goodmorning and goodbye peeps!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback