blink blink..

Jahopps, på en grisblink var man tillbaka igen.
Har sovit en natt i ösund för att byta bil och hjälpa dom med att flytta.
Nu ska dom bli aspåsbor. Ett rätt så fint litet ställe. Bättre för barna att växa upp så än inne i stan.
Huset är fint och dom kommer nog trivas väldigt bra hoppas jag. :D
Men kändes lite konstigt,att jag aldrig kommer sova i den där lägenheten nå mer.
Hmm hur ska det gå nu när man ska ut på krogen eller ska i å shoppa å sen sova över, haha..
Ja men det löser sig nog.

Men gud vilken tur att vi har dom föräldrar vi har.
Dom ställer verkligen upp för sina barn.
Vi säger det för sällan och uppskattar er alldeles för lite mamma och pappa.
Men utan dom idag hade nog aldrig sandra å daniel kunnat flytta till huset i morgon..
Även om man tycker att sina föräldrar är väldigt jobbiga, tjatar mycket och bara kan vara allmänt pain in the ass och det är även våra ibland. Så har alltid våran mamma och pappa varit där när vi har behövt dom. Alltid hjälpt oss med det dom har kunnat. Finns inget som dom inte skulle göra för oss.


jaja men nu måste jag sova..
uscha klockan är mycket :P'
Godnatt!!


Det är drastiska åtgärder som måste tas till nu tror jag.
Jag vill verkligen inte detta längre.
Vill inte må så här längre.
Vill kunna leva mitt liv.
Det liv jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback