Blääääääää!!

Jaa kvällen var ju typ som jag hade förutspått..
Vi kollade på film, nya Rambo. Jag somnade lite då och då.. Den var inte så himla bra. Det jag såg.
Den var så rå på nåt vis..

Jaja men sen så gick vi å la oss..

Sandra har fått för sig att vi börjat leva i nån parallelt universum.. Att alla har blivit så konstig.. haha ja det är nästan så att jag oxå börja tro det faktiskt.
Daniel har börjat sluta snusa så han är inte riktigt sitt sanna jag just nu.. Haha åh herregud..

Vad glad jag är att jag kom hit, haha..


Ångest, ångest, ångest över att jag ska åka tillbaka till Åre idag. Blir nog så.
Men vill inte..Vill verkligen inte.. Ligga på det där rummet. Där typ väggarna bara blir mindre å mindre. Plus att vi får  mer å mer saker.
Blääääääää!!!!
Sen ska man ringa å tracka massa folk igen från 3-8 i morgon.. Fy fan vilket drygt pass...

Hem hem hem hem..
Jaa jag vill hem!!
Hem till min familj!!!

Det är sjukt. Så jäkla sjukt!!


hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback