13:34 torsdag

Sola, bada och dricka piña colada..
Det är exakt vad vi ska göra.
Jag, Josefine och Sofie..
Ska bli så jäkla underbart att bara ta det lugntv å inte tänka på en massa jobbigt..
Bara ha det jävligt roligt helt enkelt.. Längtar!!
Inte för att vi vet vart vi vill fara men det spelar inte så stor roll för oss.
Planen är att packa våra väskor, dra till arlanda, sätta oss där å vänta på att första bästa plan ska ta oss till ett bra, varmt å ganska billigt ställe:D
Yes, det låter som en brraaa plan!


Nu gäller det att jag skärper till mig oxå..
Kom igen nu!
Det är nu det gäller för mig..


Okej, men idag var det absolut inge folk i våran lilla hydda.. Halvt rastlös kan man säga att vi är..
Me and Christoffer. Han sköter ställningarna i andra hörnet. Headtestcenter.. Kommer ju mer folk till han som vill testa skidor än vad folk vill fika hos mig.. jäjä, mer slappa for me :P

Ikväll blir det nog träning sen nån god matlagning.. En skön å lugn kväll..För man är ju verkligen trött hela tiden nu. Suget att gå ut å så är verkligen inte stort.. Och då kommer man inte få nån rolig kväll heller..

Så vi gör nåt annat skojs istället! :D

Fick ett väldigt strange telefonsamtal nyss. Om jobb, typ.. Om att jag hade sagt att jag var inresserad av att jobba hemifrån å sälja saker. Typ, huvård, näringsdrycker å massa tjaffs...
Hmm, inget minne av att jag var intresserad av det men men.. Känns som att jag behöver ett mer "riktigt" jobb..
Kul då att jobba hemifrån å inte träffa nån alls typ.. Nejje, går ju inte..

Jaja, nu ska jag kika lite mer på billiga resor.. :D

See you later peeps!

// S


Tänk framåt
Tänk positivt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback