11/3 16:04

Just nu känns allt helt okej faktiskt. Lixom väldigt bra.
Kan vara för att jag har jobbat på Tott tre dagar i rad och umgåts med skojsiga människor:D
Och att vi har hittat på lite saker. Ikväll ska ut, tonight blir det Bygget.. Åh yes. Ikväll ska vi visa Åre att vad vi kan..
Så sa vi sist oxå fast denna gång ska det stämma liiite mer..

Har inte alls gjort allt som jag skulle idag. Timmarna bara flög förbi och nu är det redan 16..
Fast har faktiskt försökt ringa de där företaget men inget svar.. Vet inte riktgt vad jag ska säga heller.. men men det löser sig säkert.. 

Sen så kom Ingrid å gjorde det hela lite skojsigare.. Å innan hon skulle jobba drog vi ner på byn en sväng å handlade lite..

Ja det var väl min dag..
Var lite segare att kliva upp i mårse men men.. Det funkade..
Och när jag skulle fara då vid 05:35 cirka så stog eurobetsfolket här utanför å rökte. Dom hade nyss komme hem från krogen typ, haha jaa livet är så olika :P..

Nää men nu ska jag grejsa vidare.. sen fixning inför partykvällen...
Snart/sen kommer Josse.. och resten av brudarna.. Då kommer stämmningen bli på topp :D

See you later!

// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback