Idag har det hänt...

Kan inte rå för det men det känns konstigt.
Fel på nåt vis. Är nog väldigt dum som ens tänker så men det var så längesen..
Längesen Vi sågs, Vi pratade, Vi skrattade, Vi busade, Vi umgicks, Vi skvallrade..
But I can´t help it. I miss does days!
Vet att det är annat nu, att tiderna har förändrats lite gran. Och jag förstår.
But  I can´t help it. I miss does days.
But you still the sunshine in my life!
Underbara. Oslagbara.


Humöret var inte på topp i mårse. Sovit extremt dåligt, vaknat till säkert 30 ggr minst..
Så alltså trött när jag vaknade, vilket var av typ en spark i huvet, täppt i nästan och grusiga ögon....Not fun!
Men dagen rullade väl på ändå. Nån timme på Jamtli, vilket var skoj. Tog en sväng på gungorna vilket var 100 år sen å jag skrattade som ett barn:P
Sen kom det även ett sms och en bild som gjorde att hela kvällen blev förgylld :D...

Jag å syster firar att hennes sambo är på företagsmässa och då kollade vi tjejfilm och mumsade nötter:D
27 dresses, var bra faktiskt :D Å eftersom vi var på vårat bästigaste flum humör blev den ännu bättre:P



Ska jag, ska jag inte??

Jag tror jag gjort bort mig ännu en gång....



Sofie Jonsson, ska vi köra en crazy night in ström alltså?:P
Dumpar du Oscar for me:P?
I call you tomorrow!


Nää men om man ska ta å natta kanske....

Roger över, Roger ut!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ojies! Crazy night alá PPP minus en:D Ring mig ring mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback