ännu mera ähh...

Frustrerad, arg, ledsen, lejj, ensam, felande, okunnig, hängig, klumpig, saknar..
Ja alla dåliga känslor har samlats till ett stort svart moln..

Känns som att jag aldrig nånsin kommer ta mig härifrån.
Aldrig kommer få ett jobb och en lägenhet, som inte är i Ström..
Aldrig kommer få ett liv. Mitt eget liv.

Mina nära och kära är på för långt avstånd och jag saknar dom jätte mycket!

Och såklart så blev det ingen boxning.. De ställde in även denna gång. Tydligen var det för att det bara var jag å Madde som hade anmälts oss :s. Vilket jag tycker låter  väldigt konstigt..
Men jag blev riktigt ledsen faktiskt för hade sett framemot det hela dagen.,

I morgon blir det nog att jag sover i lägenheten.. Bara till att börja städa om igen efter att bror varit där några nätter. Ta bort det han stökat till, byta rent och inhandla mat..
Visst så stökingt tror jag inte han fått till det men ändå..
Det känns ju verkligen att det inte är ens eget..Ens eget lilla krypin..
Och denna gång blir bror bara borta en vecka..
jaja..
Det som sagt en jäkla lejjsam dag helt enkelt.
It´s not my day..


Jag hoppas att mamma och pappa tar sig till ö-vik i helgen..
Att dom för engångskull gör något bara dom.. För sin egen skull.
Och jag behöver inte följa med nu överallt.
Det jag behöver är att vara ifrån dom..
Att bara göra det jag vill här hemma..
Sova, mysa, bada, prata, skratta..

Idag är jag inte mycket till sällskap eller är inte bra till nåt alls idag faktiskt..
Men strunta i mig, jag har bara en halvkass dag..

Nu ska jag äta melon tror ja..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback