åh hjälp..

Åh jösses... Att vara mamma är ett tungt jobb vill jag lova..
Jag undrar bara vart mannen som gett mig alla dom här barnen är:P.. Ska aldrig nånsin välja att vara singelmamma iaf:P
En jäkla tur att jag kan lämna tillbaka dom:P haha.. Fast jag älskar dom som få såklart!!:D

Planeran inför helgen är fortfarande väldigt suddig.. Mest pga mig.. För jag kan inte bestämma mig om vaf jag vill göra..
Fast vill ju som ut oxå eftersom jag suttit inne mestdels nu så... Men i ström eller hoting? Ström eller Hoting?
Ström eller Hoting? Lite svårt erkänna det men finns ju lite annat som lockar oxå..
Men jag har lova Sofie att ja ska komma på ikväll om hur jag ska göra..
Å sen så kommer ju Josse vare i Hoting oxå, hmm.. Jaa, time will tell om vad som händer..


Måste ta  hand om barna nu..
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback