tjoppelihopp...

Yesterday och även denna dag var ju en hmm ja spännande dagar.. Eller hur man ska uttrycka sig :P
Blev ett litet panikslaget avslut  sorry for that..

Jag är i stort behov av en soffa här inne alltså..Mysfaktorn är ju noll meen det är på gång.. Yeah!

Är en aning splittrad om helgen.. Vet helt säkert att lördagen blir det förpärla hos Jörgen sen vidare till brattis på däääns:D
Men fredagen då? Verkade nu inte som att det blev en så stort partykväll. Att den däänsen skulle suga??
Sen kommer ju min lill bebis å ska vårldsgästa så jaa.. i don´t know.. Meen jag tänker nog göra som jag vill vilket det än blir.. Måste bara planera mer med mina peeps:D Blir nog bra till slut:D

Nää men nu har jag inte tid med detta..
Sex and the city på tvn nu tydligen.. Var längesen.. Kanske man kan skratta en sväng innan man hit the bed..

Sov så gott alla!!
Puss<3

Jag tycker verkligen om mina vänner.. Hoppas ni vet det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback