mys femtusen:D

Är ett par dagarna mellan gångern jag skriver nu.. Men det blir som inte av helt enkelt..

Denna helg har varit riktigt bra:D
Övernattning hos Jörgen och Josefine i Karbäcken, mys femtusen:D
Vi var inte många men skönt att bara ta det lungt och relaxa lite oxå..

Veckorna bara flyger fram känns som att sommaren är över snart. Går fort som tusan..
Och då börjar ju även paniken smyga sig på.. uscha!! vill få nån ändring alltså, illa kvickt..
Känns inte bra just nu, not at all.!

På onsdag börjar jag jobba på riktigt, efter ett schema..
Ska bli skönt att få in lite rutiner men samtidigt så blir det så lite tid över till dom som jag helst vill umgås med..
Plus att inte ha någon egen bil och bo ute i skogen gör det inte lättare.. Men det går ju. Läget är som det är så bara att acceptera å lösa det allt eftersom..

Är ganska trött på mig själv. Att jag inte bara tar tag i det hela..
Men istället blir det bara crap av alltihop..

Idag vaknade jag av doften av nybakade bullar.. Helt underbart!!
Mamma är ju för bra hon!

Nää nu ska jag trixa med annat..
Ses!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback