Midsommar!

Då har midsommar varit och den kvällen firade man ju med dunder å brak.. :P
Och som vanligt var det dans i Brattbäcken som gällde:D

Men först var det middag hos Sara i Karbäcken. Och en massa underbara personer var där..
Jag fick även denna kväll vara med mina favoriter.. Tack för det!

Kvällen var mycket bra och kul..
Och blev förvånadsvärt inte uppäten heeelt av mygg.. Men desto värre var det med brännässlor.. Haha, åh jösses vilka bravader jag å Larsson var ut för..Sofie du var klok som stod kvar där du stod:P

Sen då som sagt efter en härlig middag med efterrätt och snapsvisor begav vi oss till logen.. Var mycke folk vilket var kul:D
Dansade inte så värst mycke denna gång. Mest med Josse å Sofie tror ja haha..
Men det hände som vanligt lite konstiga och mysko grejer som man inte riktigt förstår sig på..
Vissa personer beter sig ju verkligen hur konstigt som helst.. Pinsamt alltså!
Meen som sagt så överlag var det en hel bra kväll med ett hel bra gäng!! <3

Ja men nu är det roliga slut och jag är hemma och har super kul:P


Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka..Hur jag ska bete mig..
Ibland känns allt så oklart...Hmm..


Satt å väntade på åskan. För det blev svartare å svartare.. Men icke, den bara smög förbi..
Det var lite tråkigt.. Faktiskt..

jäjä..
See you later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback