Why?

Idag har det varit ganska lugnt på jobbet... Men gjorde inget att det blev lite dötid när solen varit framme hela dagen:D
Men är lite gruvsam inför i morgon. Delad tur. Och jämt när jag läser namen på dom jag ska till får jag alltid panik. Innan jag kopplar vilka de är, vart dom bor och vad som ska göras...

Kvällen har verkligen varit en helcrapig kväll..
Vill egentligen inte låta alltför negativ för vet att det är skit jobbigt.. Men ärligt så har den varit konstig.
Eller det är jag som är konstig. Förstår inte alls på mig själv ibland och mina reaktioner..
Varför blir man så himla överkänslig ibland?
Kan nån förklara..
Lixom vart kommer det ifrån.
Det var ju som ingen big deal egentligen men jaa..
Men hela kvällen blev som förstörd.
Jag blev förstörd..
Och det hänger i tillsammans med huvudvärk så jag kommer nog slänga mig i sängen snart..
Men först vill jag höra din röst..

Hmm jag måste ju trycka hit nåt skojsigt oxå.
Så jag inte deppar ner allt totalt..
Hmm. haha va svårt det blev helt plötligt..

Surrade tokis med Larsson en sväng idag:D.Alltid en uppåthöjare..
Sen hade jag romantisk lunch över telefonen, haha det var ju jäkligt smidigt alltså:p
Isak har fått för sig att jag ska gifta mig, haha.. Men icke..:p
Hmm, kan inte komma på mera nu:P
My brain shut down:P

Nää nu blir det nog sängen snart..

Råger över. Råger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback