strunt prat..

Skriver som aldrig här längre. Har egentligen mycket att säga men kan som inte förmedla mig i skrift längre..
Plus att det häner i så much in my life just nu..Jobbar mest..

Men lite gran ska jag väl kunna skrapa fram.:P

Dunder har vare och den var okej. Lite konstig. Eller vad man nu ska säga.. Det gick så himla fort.. Var nog för att man bara var ut en kväll.. Man är ganska klen egentligen:P Men den var väl hyffsad iaf.. Minns att jag ändå skrattade väldigt mycket.. Ingen aning om vad men men:P.. Gruvar mig för att se kort från den kvällen, haha tror inte dom är särskilt skoj att se så här i efter hand:P..

På fredag blir det stråket.:D Fina minnen som dyker upp när man tänker tillbaka från fjolårets stosjöyra..
Jag å Josse ska hitta tillbaka till våra gamla crazy nights:P
Är ledig både lördag å söndag så resten av helgen ska nog spenderas med Fredrik. Hoppas jag:D

Men insåg att det var massor som jag skulle ha gjort innan fredag. Men jobbar ju nästan hela veckan förutom onsdag, men då kommer Fredrik så hmm vet inte riktigt hur dettta ska gå..
Måste hitta nåt till pappa som fyller år på onsdag, men vet inte vad för han vill ju inte ha nåt.. Sen måste jag gå på bolaget inför helgen, men vill inte egentligen gå in här längre.. Hmm sen skulle jag ha hittat en outfit oxå..
Fast det är egentligen viktigast till självaste yran iofs.. Ingen i stan vet ju vad jag brukar ha på mig:P
jaja löser sig nog.. Men måste ringa Josse för att höra lite mer om alkoholinköpet:P

ja men nu ska jag kika film å vänta på att the boyfriend ska ringa..

Hejs!
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback