Utkast: Haha alltså ...

Haha alltså serien Sex and the City tycker jag är förjäkla bra..
Det går ju gamla avsnitt på 3:an på kvällarna som jag oftast kikar på. Om jag inte hinner somna förstås:p
Dom är som så himla rolig att titta på.
Alla fyra har väldigt olika personligheter, dom ställer alltid upp på varandra, dom har alltid alla möjliga problem som dom hjälper varandra med, inget är pinsamt eller omöjligt. Dom verkar bara ha det så himla bra helt enkelt!

Och dom gör precis sånna där saker som jag vill göra med mina girlfriends:D
Fika, lunchar, shoppar, festar ja allt.. I en stad:D Myspys på hög nivå:P


Yess! jag jobbar inte yran. Ledig fre-sön. Är väldigt glad över det eftersom dunder är ett stort fiasko i år så kanske yran blir lite bättre..
Har faktiskt inge dåligt samvete heller för att jag inte ska tjäna pengar just den helgen. För jag jobbar ändå ganska många helger så jaa när det är just yran så ska jag unna mig;D
Party femtusan..!!:D

Nej nu blir det mat:D

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Livan

Jaaa! Yran! :D:D:D

2008-07-01 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback