Det betyder...

Det känns ju verkligen jätte konstigt att min dundermarknad-anda inte har infunnit säg än..
För här sitter jag hemma bara.. Å gör inte ett smack.. Vill ju egentligen ner dit, se en massa folk ,skratta, hoppa, tralla, dansa å bara ha det väldigt skojsigt.. Bara sådär som man kan ha på dunder...Men jobbar och typ alla jag känner ska lösa in sig vilket inte jag ska..
Men på lördag ska jag ut och då jäklar brudar ska vi alla vara på G och bara släppa allt å ha kul!!
Wild, Crazy and Beautiful!!



Det var så pinsamt att jag önskade att jag kunde försvinna genom golvet, stanna tiden
eller bara backa tillbaka tiden i några minuter..
Riktigt, riktigt pinsamt.
Men jag har lärt mig min läxa iaf.


I min ordbok står det att ordet älskling betyder
en älskad person, en favorit.
En väldigt bra beskrivning faktiskt.
En Favorit.
Men hade hoppats på en lite mer utförlig förklaring men men..
För mig är det ett ord som är ganska djupt.
Det har en annan betydelse och mening..
Att kalla någon babe, gullet eller sötnos är enklare ord.
Iaf för mig.
Är möjligtvis väldigt fjantig enligt er men blir jag kallad Älskling så känns det lite mer i hjärtat..
Det betyder något mer.
Det är något mer.
Så det betyder alltså att jag är hans favorit, en älskad person av honom.
Hmm..


Nää nu ska jag gå in till huset igen (sitter ute i lillbaracken nu) borsta tänderna, gå tillbaka, lägga mig å surfa vidare lite, ställa klockan, ringa för att få höra hans röst, lägga mig sen drömma om förhopppningsvis nåt bra..
Mmm det är min fortsatta kväll..
Tjipptjillevippen!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback