Lite ensamt..

Dagens bästa stund var över på ett ögonblick. Alldeles för kort alltså.
Fredrik kom hit en snabbis i typ 20 minuter en halvtimme för att låna duschen å säga hej:D
I mårse vid åtta tiden for han till Svensson för att hjälpa han å riva eller bygga eller var dom nu höll på med hela dagen.
Sen spurtade han hit, duschade, pussades, sen vidare till Hoting för att sen på engång fara vidare till Borgafjäll för att åter igen bygga å snickra lite där..Ett himla farande:P

Men nu upptäckte jag att jag kände mig lite ensam.
Lixom ingen att prata med eller vara med, inget alls.
Försökte ringa både mamma, pappa, sandra å daniel. Men icke.. Inte en ända människa vill svara.. Måste som nästan träffa mamma för hon har plockat bort min dosa till internetbanken.. Bra!! Nää!
Men som sagt inget svar.. Såå ja liiite ensamt ändå.. Även om det kan vara lite skönt ibland..
jaja strunt samma:D

Nää nu ska jag vattna blommorna:P

Ha en bra kväll alla!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback