the finisch

Nu är jag mestadels redo att fara.. bara slutfnischen kvar.. men även fast jag har extremt mycket saker med mig så det knappt ryms i bilen så har jag säkert glömt masssa saker.. helt otroligt vad grejer man har..
Tänk när man ska flytta mer på allvar. När verkligen allt ska med. Sängen, soffan, alla byråer, alla kläder, allt med andra ord.. shit den dagen kommer bli painful men det lyckligaste:P

Tydligen vet alla nu att jag ska flytta till åre..
Det sprids fort i denna stora "stad"..
kom fram många som undra när jag åker, folk som jag inte berättat för.. 
haha jaja what ever.. 
Idag hade pappa gjort blueberrypancake med grädde till mig, sista middagen å allt..
Det var mumms som tusan. Fast inte jordens nyttigaste mat kanske men what a fuck..
nää ,men nu ska jag väl packa in driten i bilen..
puss å hej..!!

Kommentarer
Postat av: Livan

Hoppas att det går bra för dig i Åre nu då! :)
Vad är det du ska jobba med föresten?

kommer sakna dig och josefin på lörda!
Pusseli

2008-01-31 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback