One step closer..

Yes!!  Äntligen kanske det börja hända lite saker.. En apartment på G.. Sen är det bara the work stuf som måste fixas.. Men jag är positiv. För det SKA gå.. För nu ska jag och Josefine till Umeå.. Och lägenheten som vi fått nys verkar så himlans bra så tror inte att vi släpper den..
Såå positiva tankar Tack!

Kan dom inte bara ringa å säga,
-Hej! Vi vill ha dig du kan börja jobba right now!!
typ nåt sånt..


När Josse ringde å berättade om the apartment and the guy så ja vi grät nästan i luren..

Fast man ska inte säga så mycket för så fort det blir ett framsteg så kommer det nåt annat ivägen..


Nu har jag sutte länge å försökt fått nån ordning på detta med jobb å allt..
Men det går inte så jätte bra.. Jag vet inte ens vad jag sökt.. Typ allt som finns..

Oh lordi hur ska detta gå igentligen..
Man vill så mycket.
Hit å dit.
Men man är ju fortfarande ung så jag hinner kanske med allt ändå..
Kanske bara kanske..


Vad står skrivet i stjärnorna för mig??

Okej, nu är det nästa projekt..

See you,, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback