first night..

TVILLINGARNA

22/5-21/6

Månen ger dig en intensiv, spännande och underhållande fredag. Du är karismatisk, attraktiv, påhittig.

Hmm, ja det stämmer väl till viss del :D


Okej, första kvällen gick ju ganska så bra.. Fick tillåme dricks:D.. Nu hoppas vi bara på att det går lika bra i morgon..Nää att det går ännu bättre och resten av dagarna..Jäjä ma få väl si..
Tomorrow börjar jag kl 14, ett längre pass men lär mig förhoppningsvis mer då..
Det går ju bra när man kan skylla på att man är ny.. Men sen då? vad säger jag då?

Jahopp på söndag åker söulmajten till Åre..Pain in my heart!!
Men jag kommer oxå, soon,soon! Annars blir det nåt annat senare i vårat liv som vi planerar ihop..Inte för att det gått så bra hitills men nångång måste väl ödet tycka att vi kan gå samma väg :S

Men det kommer gå bra därborta vännen!! I just know it!

Jaha så har jag sett några snyggingar denna kväll..??
Njaaa, sådär... Han Folke som lät som han skulle kunna vara 75 var inte så jäkla tokdum.. Fast nu är jag ju där för att jobba inget annat..:P


Jäjä!
Men har väl som inget mer att tala om för er gott folk.

See you later peeps!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback