do you love me..

Tomorrow lämnar jag å Josse och Åre :(.. Meeen om intervjun gick bra så kommer jag nog tillbaka.. annars skulle josse hoppa från skutan.. Det vill vi ju inte!!

Idag har vi fått igång josses bil, wihow!!! Nu spinner den som en katt, haha ehh eller nåt sånt :D
Vi drog nåt varv runt staden:P.. skulle hälsa på jens på jobbet men ingen där..

Vi har även suttit på Banhofs oxå idag å svullat massa gott.. Vi nästan rullade ut därifrån..
Sen blev det movie, heartbreak hotel.. Enligt vissa kommer det vara jag å josefine senare i livet.. haha ja det skulle inte förvåna mig alls :P..

Snart ska vi hama till oss lit.om vi orkar, å dra ner on the town för att äta kärleksdinner.. Jag ä killen för jag ska bjuda min darling :D.. hoppas dom har levande candles..


usch, fy, blä, äckligt, fult,..
kan inte tänka på något annat. Från sekunden jag vaknar till sekunden jag somnar tänker jag på detta..
Jag vill bara för engångskull bara vara nöjd och kunna släppa tankarna till något annat..
Kommer jag någonsin ta mig dit???
My hope is soon over..



money makes the world go round..
people will be people always..

do you love me??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback