....

Yes, nu har jag fått internetdosan.. Så nu surfar jag alltså in my own home.. Men det kommer jag inte göra så länge eftersom jag flyttar till Åre på fredag..

Måste packa, packa och åter packa.. fast har inte gjort så mycket utav det än.. usch mycket som ska hinnas med..
men frågan är ju hur jag ska kunna få med mig allla saker i min lilla skruttbil..suck. Det kan bli ett stort problem..

Kom ju även på att jag måste ta sista sprutan av twinrix innan jag åker.
Ett halvår sen nu sen vi kom hem från luffen.. shit vad tiden går fort..
ja så i morgon ska en nurse picka in skiten i armen. Som man lika bra kunnat gjort själv, eftersom det bara ska in i armen å jag vet ju att jag inte är allergisk för den... Men men det är väl bara betala å se glad ut :)

Jaha då ska man alltså flytta till Åre..
Hmm, hur ska det gå¨då.. Bra hoppas jag.
Att jobbet går bra, lixom flyter på..och att jag å josse inte vill ta dö på varann, haha men vi klarar det nog.
Jag hatar att vara ny på ett jobb. När man inte kan nåt och man måste ta in allt och kunna allt på engång..
Men jag ska ha positiva tankar så går det säkert bra..

jäjä
see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback