Yesterday..

..var en bra kväll:D Var till Madde å Gabbe å kollade film, beemovie, sen käkade vi en masssa onyttigt bla
mums mums

 

Sen kom Robin oxå å livade upp lite.. Vilket ledde till brottningsmatch i soffan å sängen haha oh lordi...
Sen drog jag varvet runt byn, then home.. Det var några tappra själar på hörnet som vanligt.. Mest ynglingar.. Men annars tror jag de flesta var på VM i ösund.. Synd att man missar det, hade varit häftigt att vara där..
N'r det lixom händer nåt men men.. sånt e livet.. 


Tror att Fröken Larsson hade det ganska bra oxå, verkade så iaf utifrån smsen.. haha, skrattade länge på dom..
Funny funny..


Men annars så var min telefon hyffsta död igår, eller tyst iaf..
Mm, nästan så att man kan tro att personen i fråga ramlat av jorden.. Men så vet jag att det inte är..
Ja, kommer aldrig att fatta detta. Men det kanske är meningen, eller va fan vet jag..
Orkar som sagt inte bry mig längre...
jäjä..



Later today drar jag å josse tillbaka till Åre..
Mmm, det blir väl bra det med så småningom..
Alla har frågat hur det går, vad jag gör, om vi festat mycket å bla bla..
Mm, mina svar är tyvärr inte lika roande som dom hade hoppats..
Men till veckan då jäklar då måste vi göra våran debutfylla in åre :D

Samuraj-fylla





Jäjä!

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback