where are you?

Men hello, vart var solen i mårse så som jag hade beställt. Hela min dag blev ju crap då. Alla mina grillplaner gick ju helt ner i botten..

Men men då blev det Helens och fika på simons iställe.. Alltid nåt:P

Men gissa om jag höll på att svimma. Jag såg min big looove idag.
Min big looove från när jag gick i sexan.haha åh herregud.
Vårat KIS,kompisiskolan var det.. Och att han kände igen mig, han hejade som en dåre:D
Haha å jag med såklart.. Tror att jag fortfarande är lite in love i han..haha..
Alltså jag tror att det var han iaf, blev lite osäker nu eftersom han inte bor här :S..
Jaja, strunt samma. Gjorde ju min dag lite bättre iaf :P

Ikväll så kommer min moster å hennes man hit vilket menas med att jag ska rymma fältet för det blir ju ett evigt kacklande då skulle jag kunna tro..
Såååå jag ska nog hälsa på madde å gabbe en sväng eller tracka nån annan stackare...
För som sagt här hemma vill jag inte vara särskilt länge..

 
Jäjä, men ma råkes..
Tjipp!!


I saw you today, so I know your alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback