ur vägen för tusan..

Den här jädrans sjukdomen smittar alla..Den förstör allt i sin väg..
Just nu liger syster här breve mig å ser halv död ut.. usch!

Eftersom alla sitter å hostar å snorar och fryser å bara är allmänt klen förutom pappa tog han å hällde upp en whiskey till alla  haha, som dunderhonung.. Var ju verkligen inte gott men det värmde bra i magen och kroppen iaf :P Sen om det kommer göra oss friskare var ju frågan... Märker inget än iaf..

Jag vet att man inte ska ta det på allvar.
Det var ju ändå ett barn som sa det.
Men barn är ju alltid farligt ärlig.

Okej, snart är det let´s dance sen vette tusan vad som ska förgylla ¨våran kväll.
Har en stark känsla av att sängen kommer intas gaaanska fort det..


Jag blir lycklig när solen skiner i mitt ansikte.


Nää  nu ska jag vara lite extra mamma :D


sees!
god natt oxå förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback